Om os
Intec System ApS blev etableret i 2004 og har gennem årene beskæftiget sig med IT-udstyr. Virksomheden blev grundlagt af Morten Hansen, som har mere end 30 års erfaring inden for transport og logistik af IT-udstyr.
Teamet bag virksomheden består af fagligt dygtige medarbejdere med et utroligt højt serviceniveau.
Virksomheden beskæftiger 11 personer og har hovedsæde i Danmark, kontor i London, England, samt kontor og lager i Boston, USA.
Vi opererer globalt og i flere forskellige tidszoner, og som kunde har du adgang til hjælp 24/7/365 via telefon eller mail.
Vi ved, at IT er forretningskritisk, og vi sætter en ære i at løse alle logistikopgaver hurtigt og effektivt. Vores globale netværk af partnere er relationer, vi har samarbejdet med i mange år. Vi investerer mange ressourcer i at være til stede lokalt i en global verden.

Vi er bag vores kunder fra afsendelse til levering
Vores mange års erfaring med de rigtige partnere er med til at sikre dig og din forretning et godt kundeforhold og en god indtjening.
VORES VISION
- Vi leverer den ekstra service, som kunderne forventer.
- Vi går altid lige den ekstra meter, som bringer vores kunder i front.
- Vi servicerer markedets professionelle partnere.
- Vi arbejder altid åbent og ærligt med næse for godt købmandsskab.
VORES MISSION
- Vi vil rigtig gerne være vores kunders foretrukne partner.
- Vi vil rigtig gerne være vores kunders forlængede ekspertarm.
- Vores mål er at gøre kompliceret IT-handel og freight forwarding til en simpel opgave.
Siden2004
Hurtig levering af professionelt IT-udstyr med en effektiv freight forwarding logistik løsning.
400+ kunder
Vi har hjulpet mere end 400+ glade virksomheder i mål med teknologiske udfordringer – og sparet dem for store økonomiske tab.
Fair priser
Vores priser er konkurrencedygtige og afspejler samtidig vores høje serviceniveau
Højt serviceniveau
Når du oplever teknologiske udfordringer hjælper vi dig helt i mål og leverer med ekspres